Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 8 Feb 2024 11:21:35 +0200

Tere!

Lüganuse Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/16270 
aadressile Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Rääsa küla, 13129 Savala-Arvila 
tee// Aaviku// Eliise// Ilumäe// Juhani// Kaalu// Kadaka// Kadaka tee// 
Keskoja// Koolme// Koolme tee// Krautmani// Kulbi// Kuldnoka// Kuusiku// 
Kärbo// Kärbo tee// Lauda// Liivakünka// Linaaugu// Looga// Mardimetsa// 
Mardipõllu// Metsamüüri tee// Metsanurga// Metsaserva// Muraka// Männiku// 
Nauri// Noormetsa// Nurme// Nõmme// Ojamaa tupiktee// Paekünka tee// 
Paemurru// Rabaveere// Räägu// Rääsa koolimaja// Rääsa-Ojamaa tee// Sauli// 
Silo// Soosaare// Suur-Kivistiku// Tahavälja// Uustalu// Vapra// Velda// 
Villetsi// Vilu// Väike-Nurme tee, Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Rääsa 
küla, Kaalu, null (Ühisveevärgitorustik, Tuletõrje veevõtukoht, Pumpla 
hoone) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS § 42 lg 7 p 1;

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26882707>  (menetlus nr: 
405562), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lüganuse Vallavalitsus) või menetleja (MARUL PAIST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister